söndag 25 april 2010

Söndag!

Den här helgen har verkligen sprungit iväg i rasande fart.. det är alltid så när man är ledig tycker jag.. Tiden går fööör fort!

Igår på dan var jag,Elton & Magnus iväg och köpte en cykel till Elton. Han var helt i extas när han äntligen skulle få den RÖDA cykeln som han tittat ut ihop med mormor i fredags. Jag var mer inne på en grön till honom, men icke den röda skulle det vara och så blev det.. Super tuff var den Röd med nummer skyltar på:-) Tack mormor & morfar för den JÄTTE FINA cykeln! Så efter inköpet fick pappa magnus hem och montera ihop den med Eltons hjälp:-) När det var färdigt var det dags för en premiärtur och ett måste var att Elton absolut skulle ha på sig sin skinnjacka.. Han är såå söt!
" Elton ha skinnojacka"! Dessa små liv dem är så goa med sin egna starka vilja..*underbart*

På kvällen var det dags för PARTY med 6 tjejer som bestod av - 2 Sandror, 3 Jossor o 1 sara:-) Så kl.20 befann sig tjejerna hemma hos mig:-) Kanonkväll var det verkligen.. Förfesten gick som alltid alldeles för fort.. Vi satt och drack gott och snacka en massa tjejsnack blandat med en massa skratt och flams:-)

Idag har jag inte gjort många knop, hela f.m gick åt till att sova för det har jag gjort alldelses för lite sista veckan. Sen vid 14-tiden kom Magnus & Elton som varit hos farmor & farfar och käkat lunch. Framåt 16-tiden var det dags o komma iordning för en fika på stan med 2 underbara o söta tjejer - Sandra.J & Sussi:-) Var mycket trevligt då jag inte träffat någon av dem på ett bra tag. Får bli ändring på det här och ses lite oftare.

Nu ska jag slänga mig i soffan & glo lite på TV innan det är dags för att sova.. Va skönt det ska bli!!

Kram på er!!!


Inga kommentarer: