fredag 23 april 2010

Han är så....

..Rolig min lilla Elton, innan vi skulle äta Tacos så sa jag till honom att städa,vilket han också gjorde:-) Men samtidigt som han städa så pratade han med sig själv " det blir kanon", "jätte bra Elton", "snart färdig" osv... Det är verkligen roligt och höra när han går i sina egna tankar och pratar...

Imorgon ska vi antagligen iväg och köpa en cykel till lill grabben, Vi var o kollade ut en idag och han valde en röd av alla färger, den var "tuff" sa han:-) Hans mormor och morfar är det som ska köpa den till honom - Dem tycker han behöver en cykel!!:-) Inte mig emot, han kommer ju att ÄLSKA den!

Jag jobbade ju från igår kl.19 till 12.30 idag så nu är jag HELT SLUT! Fick inte sova mycket inatt. Efter jobbet var det direkt iväg och fixa ärenden o hämta Elton på dagis och sen iväg till knalle med mormor och fixa fler ärenden o sist men inte minst handla mat m.m... Puh!! Hemma kl. 17 och softa en stund sen laga till Tacos.. sååå gott.. Elton älskar det precis som jag.. Perfekt!

Igår var jag,Elton o mormor( min mamma) i Skene på Visko och shoppa skor.. det är en last jag haft sedan jag vart liten... SKOGALEN!:-) Blev ett par svarta Converse.. såå sjukt snygga! Älskar dem! Elton fick sig ett par Nike skor! Lika glad som mor blev han;-)


Skor från BRANDOS.se!
Converse: All Star Light Canvas Hi från BRANDOS.se



Skor från BRANDOS.se!
Nike: Lykin 09 från BRANDOS.se



Nä gott folk nu ska jag slänga mig i soffan och kurera mig med alvedon o titta på Talang.. Säger bara BERT.. Hahaha!

Kraam

Inga kommentarer: