torsdag 22 april 2010

Hoho!*eko* Hör ni mig?

Nu kära vänner så har jag hittat tillbaka.. vet dock inte hur länge;-) Men jag tänkte att jag skulle ge det här med att blogga en SISTA chans.. Vad har jag o förlora? Inget!:)

Har inte satt min fot här inne sen i JUNI!! Fattar ni jag har inte skrivit ett enda inlägg på snart 10 månader:-O Kanske är så att "BLOGGA" inte är min grej?!

Ja,vad har då hänt i mitt liv på dem här 10 månaderna... ojojojoj såååå mycket! Både bra o dåliga saker men allt ger en massa erfarenhet på olika sätt:-) Så både allt gott och ont har i sista änden något bra med sig! Har inte tänkt att rabbla upp allt som hänt då blir det en hel roman..hihi! Dem som känner mig väl har ju följt mitt liv på nära håll och vet redan allt ändå!

Elton, min lilla skatt börjar bli STOR. Han är snart 3 år !!! förstår inte hur fort tiden går egentligen.. Tycker att sen han kom till världen så springer åren iväg på ett helt annat sätt än innan man hade honom. Han är en väldigt bestämd liten herre med egen vilja utan dess like och en underbart härlig personlighet... Det går inte många minuter mellan skratten när han är i farten.. Han har allt som oftast något bus i kikarn;-)

Nä,mina vänner nu står Elton o drar i mig och vill ha min uppmärksamhet! Har lovat honom att gå ut i det fina vädret.. Så vänta finns inte i hans värld!

Ha d gott i solen!

Kramar <3

1 kommentar:

Helga sa...

Åhh va kul att du börjat igen! =) kraam!