torsdag 18 juni 2009

Sista arbetspasset...

.. Ja, nu jobbar jag mitt sista pass idag från 19.00- 12.30 på midsommarafton sen går jag på semester 4 veckor + 2 veckor föräldraledigt= 6 VECKOR... LYXIGT! Det känns verkligen så att få den förmånen att vara hemma nästan hela sommaren med min lille prins:-)

Nu ikväll hände något som verkligen stör mig... min mobil har totalt ballat ur..:-( Köpte ju en ny mobil för ca 1 månad sen för att den förra bara krångla heeela tiden... och jag sa till henne i butiken att jag vill ha en mobil nu som INTE krånglar... Nu har denna börjat krångla precis på samma sätt som den förra om inte värre.. Helt plötsligt ikväll så bara stängdes den av o sattes på och sen försvann täckningen så jag har stängt av o satt på den typ 100 ggr ikväll men ingen täckning? Sen ändrades språket i mobilen o en del av bilderna har försvunnit:-( VA HAR HÄNT?? Någon som varit med om nåt liknande?? Hur sjutton kan detta bara hända HELT PLÖTSLIGT?

Ja,ja hoppas att det är mobilen det är fel på och inte kortet för då är det ju bara o sätta i kortet i en annan mobil o lämna in telefonen... Så kan man i vilket fall gör sig nådd o bli nådd;-)

Nu ska jag ta o sova lite här så man är pigg tills imorgon!! Då ska jag o Elton ner till Varberg och fira midsommar med min familj:-)*mys*

Glad midsommar på er alla!!

Kramar // J

Inga kommentarer: