torsdag 11 juni 2009

LEDIG:-)

Idag har jag varit ledig från jobbet, det är en utav dem positiva sakerna med att jobba oregelbundna tider att man blir ledig mitt i veckan och kan umgås med Elton och hitta på roliga saker som man annars hade fått spara till helgerna...



Vi hade sovmorgon i morse.. gick inte upp förrän 9.30!!!! När hände det senast?? Minns jag inte ens.. Skönt var det i vilket fall:-) Elton var pigg o glad när han gick upp oxå.. Konstigt?!;-)

Så vi käka lite frulle och klädde på oss... Sen bältade vi fast oss i gula faran och åkte först en sväng till stan och kika lite och sen till knalleland... Lite shopping till mig blev det;-) Köpte förresten ett par "foppa" tofflor till prinsen igår.. Han bara ÄLSKAR dem.. om han hade fått som han vill så hade han sovit med dem.. lilla sötisen:-)



Efter shoppingrundan åkte vi hem till min mammie/mormor och hälsade på.. alltid kul:-) Min syster var också där med sina små killar Jacob(7år) ocj Joel( 3,5 mån).. Man blir ju lite bebissjuk när man träffar den lille solstrålen:-) Men samtidigt är det skönt o bara låna honom en stund o sen lämna ifrån sig honom när han blir grinig;-) Sen är det ju inte riktigt rätt läge och tänka på fler barn i min situation.... Men ja hoppas att ja en vacker dag träffar min drömprins o blir gift o får fler barn.. det vore underbart!!!



Det är ju verkligen hur kul som helst och blogga.. skulle kunna skriva hur mycket som helst känns det som... Inatt när jag inte kunde sova så malde det i mitt huvud om allt jag kunde skriva.. Men samtidigt vet jag inte hur privat man ska vara o inte.. Tål o tänkas på:-)



Ha en skön kväll alla där ute i cybervärlden:-)



Kramizzar// J

3 kommentarer:

Ida sa...

Kul att du bloggar nu igen :) Ja visst är dte skönt att vara ledig i veckan gillar inte vare ledig helger.FÖr det är inte mcyekt som äröppet på helger och så stänger altl ycket tidigare :( Bätte med vecka :D Söt bild på elton på bloggen :) Han är så go. Kramar.

Sandra ♥ sa...

Hej! vad kul att du läser min blogg :) Jag läser gärna din också, verkar som att du har kommit igång igen kanske? :) hade bra!

Jozzan sa...

Hihi... ja försöker så gott jag kan med att hinna o blogga.. men det tar ju lite tid faktiskt.. det trodde ja inte..men gör så gott ja kan:-P