måndag 15 juni 2009

Helgen!!♥

Nu är det några dagar sen jag skrev sist.. har haft fullt upp.. puuh!!

I fredags hade min syster lite avslutningsfika för sin son som slutade 0:an.. Tänk att han skall börja 1:an till hösten.. guud va tiden går fort!! Hon hade gjort världens godaste tårta, hembakta kanelbullar*mums* och negerbollar( sorry,hemskt ord ja vet!)..

Efter fikat så åkte jag och mamma till stan en sväng och kikade.. Elton var hos sin pappa under tiden.. Vi var inne på MQ o kollade deras rea, hittade ett linne o ett skärp som ja köpte.. Ja, jag ÄLSKAR o shoppa;-) På vägen hem från stan stannade jag och mamma till på Viking och köpte med oss varsin Pizza hem till henne... var evigheter sen jag köpte mig en pizza... Men det var jätte gott=) Efter vi ätit så åkte jag och Elton hem för han var verkligen super trött och deckade nästan direkt när jag lagt honom... Sen senare på kvällen kom en gammal kompis upp och hälsade på som jag inte träffat på länge.. Det var jätte kul o mysigt.. Vi drack vin o tjatade gamla minnen o skapade också nya:-) Hoppas vi ses snart igen! Du har verkligen jätte goa sidor som jag gillar väldigt mycket:-D


I lördags jobbade jag 10-22, tiden gick verkligen super snabbt.. Kändes som jag kom dit och gick hem typ... Vi var på en arbetskamrats bröllop på eftermiddagen och det var verkligen super fint.. Sen när vi kom tillbaka till jobbet så grillade vi på kvällen.. Vips så var kl.22 och dags för mig att gå hem..
Då styrde jag min gula fara mot sjöbo och min super goa vän Susanne.. Skulle upp och lämna tillbaka ett par saker jag lånat utav henne och som hon ville ha med sig till Peking( dit hon o hennes mor åkte igår.. inte alls avis;-) Hon kommer ju shoppa ihjäl sig..)
Kände mig väldigt rastlös o partysugen ett tag där hos henne men sen insåg jag att jag inte skulle orka med en utekväll så det blev ett par glas vitt hos susanne o sitta o tjata lite skit tillsammans med henne, mikael o sen grannen niklas:-) D va trevligt... Slutade med att ja sov kvar där över natten.. Jobbigt o lämna bilen där och behöva ta sig dit för och hämta den på söndagen:-(


I går på förmiddagen umgicks jag med sussi medans hon packade o fixade innan hon skulle ge sig av.. Vid 12-snåret åkte vi bort till Burger King där även hennes mamma o kjell var med... Dem skulle äta innan dem begav sig till Landvetter flygplats vid 13-tiden... Efter jag varit med dem där åkte jag förbi min mamma och gick ut med hennes hund Harry medans hon lagade mat.. Perfekt! Sen drack vi lite kaffe o åt jordgubbar m glass.... mmm... gott!! Efter mkt tjat från min mor så fixade jag henne en facebook sida.. så nu kan hon följa hela mitt liv typ;-) Sen var kl 16.30 och dags för mig att åka till jobbet.. eftersom jag började jobba kl.17-12.30(idag).


Idag när jag slutat jobbet kl.12.30 så åkte jag förbi Skoaktuellt på Göta innan jag skulle hämta Elton på dagis.. men jag hittade inget av intresse... Hämtade min lille prins på dagis vid 13.30 tiden o han blev så glad när mammie kom.. Blev så glad o se honom med... Han värmer mitt hjärta.. älskar dig gubben!! Såå jobbigt när man inte får träffa honom varje dag.. denna helgen har han ju varit hos sin pappa lör - mån... Efter hämtning på dagis hade vi inget planerat så åkte förbi mamma/mormor och kollade vad hon hittade på och då kom hon med den perfekta idén att åka till Alingsås då hon hade ett ärende att göra där:-) Så vi slängde in oss i bilen och stack dit... Vi pratade lite om att åka dit förra veckan men jag med mitt minne hade ju totalt glömt bort det...katastrof:-O Blev lite shopping och fika där.. super mysigt!! Alingsås är en väldigt mysig stad!!

Näe nu är ja så trött så ja ser dubbelt... Natti på er!!

Kraam!!

Inga kommentarer: