fredag 1 augusti 2008

Vad gör jag här? HJÄLP!!

Vet inte hur jag jag kom hit..till bloggens värld..hmm...
Jag som för mitt liv aldrig skulle bli en bloggare.. Men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig;-)

Var hemma hos Sandy igår o hon berätta då att hon skaffat sig en blogg..
- Är hon inte klok,tänkte jag för mig själv...Vad ska hon med det till?????
Sen sa jag något i stil med - Ja,ska i vilket fall inte skaffa mig en blogg... tror inte jag är en sån där blogg människa...
Finns det något specifikt som talar om hur en blogg människa är??? Hur man ska se ut? vara? intressen?

Näe,det finns det ju faktiskt inte.. Vem som helst kan ju blogga:-) Så när jag vakna i morse så surfa jag in på olika blogg sidor o vips så hamna jag här o har skapat mig en EGEN blogg.. En blogg där jag ska skriva..bara jag? Hur ska det gå? Är jag inte klok kan man ju tänka då?? Näe det är jag nog faktiskt inte o i det stora hela så handlar det nog mest om jag jag var nyfiken på hur det är o "vara" bloggare..hihi... o helt plötsligt så sitter jag här o skriver i MIN EGNA BLOGG??

Det känns faktiskt riktigt kul...:-))


Hej svejs!!!

Inga kommentarer: